USB modem napájený pouze z 5V

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Sobota Březen 18 18:45:28 CET 2006

Mám ADSL USB modem  Siemens A-100-I . ( kdyby někdo měl zájem, je možno
"opatřit" za cca 220Kč / kus v krabici s kabeláží a spliterem  větší
množství)

Potřeboval jsem udělat takovou pomůcku na zkoušení portů DSLAMů a myslel
jsem, že když zajistím modemu externí napájení 5V, že bude normálně
fungovat....
Tedy že po připojení ADSL linky se zasynchronizuje a rozsvítí se
příslušná kontrolka, že je modem spojen s DSL linkou.
Nicméně po připojení 5V na příslušné piny USB konektoru modem nic nedělá
- ani kontrolka PWR nesvítí !
Musím ho připojit do PC , kde je řádně nainstalovaný driver.
Lze to připojení PC nějak obejít??
Problematice USB moc nerozumím!