OT: pre zaujimavost - SPS

Aleš Novák ales.novak@t-email.cz
Sobota Březen 18 15:00:47 CET 2006

g> 18.3.2006, 14:06:48

g> Jestli dobre pocitam 350MJ = cca 100kWh. To je tak na uvareni kafe pro
g> mistni personal, a to se mozna ani na vsechny nedostane.

To musi byt docela pocetny personal, aby vychlemtal 1000 litru kavy :-)
Novalex

g> Tak mne napada jaka je ucinost celeho procesu, kolik energie
g> spotrebujete abyste na vystupu dostali tech 350MJ. Spotrebu vaseho PC
g> muzete zanedbat. :-)

g> S pozdravem Pavel
g>   mailto:gatilo@centrum.cz

g> --