RE: Jak složite je postavit ohmeter pro mereni vekych odporu ?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pátek Březen 17 12:27:10 CET 2006

Napadlo me presne to same. :-)

Nicmene k veci, sveho casu jsem o necem takovem take premyslel.
Pokud to ma byt obecny ohmmeter tak to cele stoji a pada s navrhem zdroje
proudu od cca 1mA do 1pA, problem je jednak rozsah 9dekad a pak pak resit
zdroj proudu o comkoliv mensim nez uA si ani neumim predstavit :-).
Nicmene postavit to jit musi, sveho casu jsem pracoval s Tera ohmmetrem a to
je jeste o rad vice :-)

>To jste tomu panovi dobre poradil, to je podobne jako nekdy predpoved
pocasi:

Jasno az skoro jasno, misty zvetsena oblacnost, v mistech vyskytu oblacnosti

srazky, nekde i trvalejsiho charakteru.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel