Co bude s konferenci? (bylo Co se deje na konferenci?)

Minář Petr 'měřák' pminar@centrum.cz
Pátek Březen 17 00:47:58 CET 2006

Chci se jen zeptat, kdyz se tady hovorilo o velikosti archivu. Proc ma
kazdy email spousty bezne nedulezitych informaci v hlavicce kazdeho emailu?
Uvedu fakta: v porovnani s konferenci linux.cz ma HW konference 1,5x
vetsi hlavicku kazdeho emailu, linux.cz cca 50 radku, hw.cz cca 75 radku
(vim ze radek neni smerodatny ale jde o princip). A pritom "Received:"
je priblizne stejne (hw.cz jich ma o par vice a vetsi).

V cislech to pak vychazi:
hw.cz zabere 114MB pri 23500 plain text emailech
linux.cz zabere 83MB pri 23500 plain text emailech
coz je dost velky rozdil. Nedalo by se zde neco usetrit kdyz nas je
tolik (500)? Rychlost, cas, prostor?!

Cisla jsou z ThunderBirdu, obe konference cca posta 2004+2005+2006
nekompletni.

--
        Petr "měřák" Minář