HW Router.

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Čtvrtek Březen 16 22:36:41 CET 2006

Dobry den,
prave se po nejakem hw routeru koukam, mamte totiz v panelaku par stahovacu
(vcetne me:-) a ISP to vyresil tak ze nastavil vsem limit na download 5kB z
puvodnich 64kB, cili nam z toho udelal dialup. Ten limit je ale napevno,
tzn. i kdyz jsem na siti sam jede to tak pomalu. Potreboval bych neco co umi
pridelovat sirku pasma "dynamicky", tzn. aby par lidi mohlo hrat online hry
(potreba nizky ping) a nekdo pritom stahovat a vyuzivat (temer) cely zbytek
pasma. Ja se v sitich moc nevyznam, proto prosim o radu co by tohle
vyresilo. Diky.

S pozdravem,
Ales Chlubny