Mereni osvetleni

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Čtvrtek Březen 16 16:52:49 CET 2006

Ovsem se spektralni citlivosti te 1PP75 bych si zrovna moc jisty nebyl, aneb
muze se vam stat, ze az budou cervanky, bude to ukazovat totez jako v prave
poledne... :-)) Muzete cvicne zkusit pred tu lampicku strcit cerveny, zeleny
a modry filtr, co to ukaze.

Jinak jako inspiraci muzete pouzit toto
http://www.stavebnice.net/st/a101.html, vyslo to kdysi v nejake (snad zlute)
PE.