HW Router.

Cizek Milan cizek.milan@seznam.cz
Čtvrtek Březen 16 16:50:49 CET 2006

> fungovat i to rozhrani...

Ano, tady dokáže zafungovat již zmíněný watchdog. Např. u WRT (nebo OvisLink
5460). Jednoduše si nastavíte 2IP adresy, které se periodicky testují
pingem, jedna se nechává na localhost, druhá někam ven, třeba přes wifi.
Pokud přestane být odezva, provede se napřed restart síťových rozhraní,
pakliže nepomůže, následuje restart celého zařízení. Otázka je jak je to
řešeno hw, jestli je to zcela oddělená nezávislá kontrola/obvod nebo jen
část firmware. Tak jako tak, u WRT se mi ještě nestalo, že by se zakousl (a
to je na půdě v mrazu, uvidíme v létě).

Milan