Co bude s konferenci? (bylo Co se deje na konferenci?)

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Březen 16 15:09:45 CET 2006

Vít Olmr wrote:
> Ponechme nyni stranou fakt, ze jsem toto vlakno vcera ukoncil...

Toto som porusil ja, Jirka je v tom nevinne.
Zdalo sa mi zbytocne v odpovedi na prispevok v tomto - uz zastavenom -
threade zakladat novy, ked v sucasnosti uz aj tak bezi aj dalsi na tuto
istu temu. Snad mi to bude odpustene...

> Proc se proboha tak branite vylepseni???

Jirka a ostatni uzivatelia sa nebrania vylepsieniu ale vyhorseniu.
Pokrok nemusi nevyhnutne znamenat revoluciu a revolucia neznamena vzdy
krok vpred.

Ja osobne by som sa prihovaral za zachovanie sucasneho stavu, ak je to
unosne (co mi nedokazeme posudit); a pokusit sa vylepsit archiv (co ak
som dobre pochopil sa prave deje vdaka Marekovi Pecovi, je to tak?)

wek