OT: Nastroje na frezovani DPS

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Čtvrtek Březen 16 12:02:41 CET 2006

Konkretne plosnaky jsem frezovat nezkousel, takze ciste obecne: mela
by se pouzit o dvouzuba nebo jednozuba drazkovaci freza (pravouhly
profil). Mozna, ze by sla tez pouzit gravirovaci freza , coz je v
principu jednozuba kuzelova freza, ma tu vyhodu ze se hloubkou
zanoreni urcuje zaroven sirka rezu. Ty frezy musi byt z tvrdokovu,
obrabi se nejvyssimi otackami dosazitelnymi na stroji.

Cena 900 Kc je velmi vyhodna, umel bych sehnat takovouhle tvrdokovovou
frezu i za 5000 a to jeste neni maximum :-)

Ales Prochaska