Mluvici otvirak -uprava?

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Březen 16 09:43:28 CET 2006

Mam tady jeste par kousku baterii do starsich ( Motorola 460? Erik ???)
mobilu, ktere v sobe maji obvod pro namluveni asi 16 sec zvuku.
Rozebrat - pouzit.
Kdo driv prijde ten driv mele a ma to zadarmo :-)
J. Polivka

Zdravim
dostal jsem takovy reklamni "mluvici otvirak" na korunkove uzavery (urcite
to znate -pry se to rozdavalo i k pivum ;-)  ).Uvnitr je pochopitelne zalita
pecka.Chtel jsem jen tak pro zabavu tam nahrat jiny zvuk.Jsou tam celkem tri
vyvody,jeden pripojeny pres rezistor na minus,druhy pres kondik cca 100n na
minus a treti je jen vodic kterym se to proti minus spousti.Zkousel jsem
ruzne kombinace,ale nepodarilo se mi tu puvodni hlasku ani smazat ... Nevite
nekdo,pls, jestli je v tom nejaky druh recoveho procesoru na zpusob co
dodava Jablotron a jde to tedy nejak prehrat ,nebo se to prehrat neda?

Diky
Jirka