OT - pracovni rozsah obycejne tuzky

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Čtvrtek Březen 16 09:14:40 CET 2006

To asi ne, ja to potrebuju vedet pro pripad, ze bych si postavil
kosmickou lod a behem kosmicke prochazky si chtel delat poznamky :-)

Puvodne jsem o tom zacal dumat kdyz jsem cetl jak NASA vyvinula pro sve
komonauty za nekolik milionu dolaru propisky ktere pisi v beztiznem
stavu zatimco rusti kosmonauti vyfasovali tuzky. A nebylo mi
jasne, jestli ta tuzka bude psat i ve volnem vesmiru.

Ales Prochaska