PIC aplikace

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Březen 16 09:19:48 CET 2006

Jestli se nepletu tak byste se mel vejit do PIC16F873 (GME za 105Kc) -
za 125Kc si tam muzete jeste 2x8 znaku LCD a cele zapojeni se Vam
smrskne na MCU a displej. Takze cele naklady budou 225Kc a plosnak
jednostranny si namalujete bez problemu doma.

Nemyslite ze tohle je vyznamna uspora vynalozene energie a penez?
ICprogem to bezproblemu naprogramujete.

RadekCX