OT - pracovni rozsah obycejne tuzky

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Čtvrtek Březen 16 08:48:37 CET 2006

Tak to musime doufat, ze uz se klima u nas moc ochlazovat nebude :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Pavel Novotny
Sent: Thursday, March 16, 2006 8:40 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: OT - pracovni rozsah obycejne tuzky

Vase starosti na moji hlavu, nicméně jsme zrovna něco matlali s kapalnym
dusikem, tak jsem vam to zkusil.
Zadny exaktni experiment, proste jsem si do hrnecku nalil trochu dusiku
vrazil do toho starou zednickou tuzku, blize neurčitého vyrobce a
vlastnosti. Vysledek nepise, respektive tuha se lame, v podstate nepise,
respektive pokud si date zalezet tak se od ni něco odroli , ale to zase
prilis nedrzi na papiru , zkratka nic si s tim nenapisete, i když nejake
stopy na papiru nechava.
Otázkou je jak by se choval cisty grafit, ale zednicka tuzkova smes nepise a
lame se.