Re: Znovu autostart MB po výpadku el.

Snehulak snehulak@gmail.com
Čtvrtek Březen 16 08:23:32 CET 2006

No ja nevim jak jinde , ale u vetsiny pocitacu co znam pri kratkodobem
vypadku se zdroj zablokuje a jde zapnout bud az po nejake dobe po obnoveni
el. nebo musim vytahnout napajeci kablik a znova ho tam dat. Je to pry
ochrana aby kdyz je pocitacu vicero aby se nezaply vsechny naraz a
nevyhodily jistic. Jinak k tomu biosu mozna je to tam nejak skryte nebo ten
bios ma jeste nejake skryte volby . Chce to znat presny typ desky .

s pozdravem

snehulak