Baterky do PDA popripade jak ozivit li-polymer

Kalina Miroslav Miroslav.Kalina@pvt.cz
Čtvrtek Březen 16 08:16:01 CET 2006

Taky mám HP Ipaq 5550 a když nedobiju akumulátor aspoň jednou za 14 dní (když jedu třeba mimo město bez PDA), tak pak občas taky nejde dobít.
Ale poradím fintu - vyndejte akumulátor z přístroje a nechte ji aspoň 1 den ležet mimo - ona se nějak zmátoří a pak už nabít jde...
Doporučuji nenchávat totálně vybíjet moc často - klesá kapacita akumulátoru !!!
M.Kalina

-----Original Message-----
From: quasimodo [mailto:quasimodoq@gmail.com]
Sent: Wednesday, March 15, 2006 8:59 PM
To: 'HW-news'
Subject: Baterky do PDA popripade jak ozivit li-polymer

Nemate tip na levny baterky na ipaqa?Konkretne na h5550 . Klidne koupim od
nekoho i starsi.potrebuju jen na zkousku.Pda uz jsem rozchodil,ale baterka
se nechce nabijet.Je tam li-polymer a byl uplne domrte bymlaceny,tak si
myslim ze je v haji,ale nerad bych vyhodil 1250,- za novou a zjistil ze to
není baterkou.rad zajedu i za nejakou dobrou dusi,která by mi to vyzkousela
nekde pobliz brna s flaskou ferneta;)) Ma někdo nejake zkusenosti s ozivenim
lipolky když je oplne mrtva?

dik

Quasimodo

ICQ:104722051