OT: SMS undelete

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Středa Březen 15 09:32:54 CET 2006

1. SMS se u operatora nearchivuji, kamarad je docela velke technicke guru u
T-Debilu a ja zhruba před rokem overoval co dokaze policie vytezit z
telekomunikačního provozu, extpost tzn. bez povoleni k odposlechu.
2. I kdyby se archivovalo, neexistuje sila která by vam umoznila to z nich
vyrazit, tudy cesta fakt nevede.

Pokud jde o ukladani SMS tak rada telefonu je na SIM ani neuklada a drzi je
pouze v pameti telefofu odkud po odpojeni napajeni nenavratne sublimuji k
praotci elektronu do fluidního nebe.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Libor Kavan
Sent: Wednesday, March 15, 2006 9:05 AM
To: HW-news; 'HW-news'
Subject: Re: OT: SMS undelete

At 07:14 15.3.2006 +0100, Pavel Brychta wrote:
>Ahoj konferujici,
>stala se mi neprijemna vec - smazal jsem si SMS na ktere mi dost zalezi.
>Netusi nekdo z Vas jestli neni moznost obnoveni vymazane SMS na SIM karte
>(servisni nastroj, ...)?
>Diky za jakoukoliv radu, ktera bude ku pomoci.

Mozna takova neprima cesta: operatori (nebo alespon Tmobile urcite) SMS
nejakou dobu archivuji, treba by se to dalo domluvit takto.
Nebo urcite zminovani muzici s elektronovymi mikroskopy, co uvidej omackane
bunky v pameti ;-)
Dej vedet jak to dopadnulo, na to jsem zvedav...

S pozdravem           with best regards