OT: SMS undelete

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Březen 15 09:23:43 CET 2006

Myslim, ze tento Siemens nema vlastnu pamat na SMS, takze sa
uschovavaju len na SIM. Pre kontrolu tohoto, kolko SMS mozte ulozit
celkovo? Ak 10, tak su na SIM. Ako z nej dostat zmazane neviem, ale
tym, ze su na SIM, mozno sa najde iny telefon, ktory taku nejaku
moznost ma - samozrejme v prvom rade moznost obnovenia musi mat SIM
karta.

miro