TES 33M - zvukovy modul

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Březen 14 19:51:28 CET 2006

Mam tady stary ATI ISA tuner, je na nem Philips tuner FI1216MK2 a pro
cesky zvuk je tam TES 33M modul. Podle navodu k instalaci se ten modul
musi vyladit, ale na 60. kanalu (Prima) zvuk chrci at delam co delam.
Na ostatni kanaly (6,31,43) jsem ho vyladil, ale presto se mi zda ze v
tom zvuku je porad slaby sum.

Mate s tim TES 33M modulem nekdo zkusenosti - je opravdu tak
nekvalitni, ze furt sumi? Jeste me napada, ze by mozna bylo vhodnejsi
misto v tom tuneru, kam ho pripojit. Ale coby amater nevim kam.

Nebo nedal by se ten tuner predelat natvrdo jen na ceskou normu?
Vymenou nejakyho toho trinozickovyho filtru?

P.K.