Cim redit tavidlo

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Úterý Březen 14 19:39:19 CET 2006

To potvrzuji, nevim proc ale neni to ono. Na dne se usazuji jemne krystalky
ktere nelze rozpustit acetonem ani izopropylem. Koupil jsem si v GME pajeci
pastu za asi 50Kc, vypada to jako vazelina a paji to uplne spickove, ma
velmi dobrou tepelnou odolnost a mnohem snaze se pak deska cisti.

S pozdravem,
Ales Chlubny
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Kubat Tomas
Sent: Tuesday, March 14, 2006 7:21 PM
To: HW-news
Subject: RE: Cim redit tavidlo

dobry den.
nez jsem si poprve MTL468 koupil, mel jsem vzorek od MK a to byl krasnej
prusvitnej gel(ve strikacce). To co jsem koupil v GESU, byla nejaka vyschla
kalafuna :-(.
Volal jsem do marmotu, jestli nemaj na sklade nejakej cerstvej kousek, ale
dozvedel jsem se, ze jsou to spatny obaly a oni "varej" jednou za cas.
ziskat ten normalni stav je celkem loterie. doporucili mi redeni isopropacem
a pripadne ohrati v mikrovlnce. kvalita pajeni se asi nezhorsila, ale tak
jako puvodni to uz nikdy nebude, nebo nevim jak na to. je to pak pekne
hnusne hnedy a spatne se s tim dela, nejde natahnout do strikacky a
vubec.....
tomik.