Frekvencni menice pro male vykonny ?

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Březen 14 17:12:29 CET 2006

14.3.2006, 17:03:42

Pokusim se vas prispevek trochu upresnit: Otacky asynch. motoru lze
menit napetim v rozsahu cca jednotky % u mot. s "tvrdou
charakteristikou" a neco vice % u mot. s mekou char.", zavisi na
konstrukci motoru.
Zmenou frekvence je mozne regulovat v sirsim rozsahu ale ne mnoho. Pro
skutecne sirokou zmenu otacek je treba zachovat U/f = konstant, tedy
menit oboje. Profi menice, jsou-li urceny pro asynch. motory to maji
osetrene ale u nejakeho samo-domo je treba na to pamatovat.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz