OT:Vlastnosti spinace starteru

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Březen 14 15:52:25 CET 2006

tommypnq@centrum.cz wrote:
> Zdravim!
> Nejak mi odmitlo startovat auto- FAVORIT, a tak jsem v dobre vire rozebral spinaci civku u starteru, ze bude zadrena. Bylo tam sucho, cisto, vse funguje, takze zrada je asi jinde. Jenom mne prekvapilo, ze samotna civka ma odpor pouze cca 0.41Ohmu, takze z cca 12V bere sama o sobe 29A... Je to v poradku? mi se to zda ponekud hodne...
> Predem diky za odpoved, at to tam nenamontuju a pak zjistim, ze ma nekde zkrat, ale opakuju spina a pritahuje hezky, ale ten odber?

No su tu aj povolanejsi odpovedat ale skusim to:
Asi ste merali zle (predpokladam ze lacnym multimetrom), ono si to ako
zaberovy prud stiahne mozno aj 100A.
Zratajte si 12*29 to vyjde okolo 350W co je asi pol koňa. Clovek ma
kratkodoby vykon okolo jedneho koňa (dobre sa to pamata, clovek co maka
je proste kôň). Natoči» motor rukou (kµukou), alebo hoci aj roztlačenie
motora so zaradenou rychlos»ou po rovine, to je riadna makačka a
dlhodobo by ste to asi nevladali, takľe to tak zhruba sedi.

:-)

wek

Daląí informace o konferenci Hw-list