RE: Frekvencni menice pro male vykonny ?

Karel Novotný k.novo@seznam.cz
Úterý Březen 14 14:57:58 CET 2006

Dekuji,

presne tak, samozrejme jsem mel namysli porovnani ucinnosti regulace nikoliv ucinnosti samotneho regulatoru.
Presneji potrebuji ridit ventilator a jde mi o to jak dopadne porovnani vykonu a spotreby pri nastaveni nejakych otacek ventilatoru pomoci frekvencniho menice a pomoci snizeni napeti.

Jeste jsem zapomel jednu vec, potrebuji, aby se onen menic dal ridit z meho ridiciho MCU, ucelem je rizeni intenzity vzduchoveho proudu v zavislosti na obsahu sledovaneho plynu H a CO.
Je nejaky standart pro ovladani menicu napr 0-10V ?

Dekuji

Na druhou stranu ucelem neni menit trekvenci ani napeti, ale menit vykon
nejakeho stroje pripojeneho za menic /trafo a ucinnost soustroji
zdroj / regulator (menic/trafo) / spotrebic uz porovnavat jde.

>Ide hlavne o to, ze frekvencny menic meni frekvenciu a toroide trafo s
radou odbociek napatie. Otazka ako dopada srovnani ma teda fyzikalny
vyznam, lebo sa porovnavaju dve rovnake veliciny, logicky ale nesedi :-)
b.