DDS - nakup u Amteku

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Březen 14 12:24:43 CET 2006

Zdravim, ja jsem take vcera uz konecne objednal DPS.

Prochazel jsem ty seznamy soucastek a dival jsem se i na web projektu -
nemohu tam najit nejake oznaceni vhodneho displeje. Asi by stalo za to
to zminit nekde na strance toho rizeni. Je to tedy 4x20zn? A kde
umisteny vyvodu a rozlozeni? Nejaky doporuceny typ?

RadekCX