Jeste ochrana v obchodech

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Pondělí Březen 13 23:33:04 CET 2006

>Jednu sadu jsem i vykuchal, druhou muzu zkusit pronest do obchodu :-)
>Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Jsem presvedcen, ze budes houkat, super je kdyz clovek koupi v malem
kramku kde ochranu nepouzivaji drahou baterku  do klasiky fotaku,
ktera ma  ochranu taky uvnitr, tim ze to nedaktivuji, tak pak je super
do nejakeho kramu s ochranou nakupovat, vzdy pri dovolene
na to naletim, ale musim uznat ze vzdy byli velmi rozumny, tak jsem
ani nechtel asistenci policie, ale jednou se ke mne chovali jak ke zlodeji,
tak jsem rekl, ze dokud nezavolaji polici tak se s nimi odmitam bavit ;-)

Zdenek Aster