OT: "hyperlinky" v programovani? Dlhe, filozoficke...

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Březen 13 23:49:15 CET 2006

Taketo sofistikovane riesenie nemam, ale par svojich obecnych zasad
ponuknem, snad sa hodia.

1) V praci robim vo VC++, tam ked hocikde na premennej stlacim F12,
hodi ma to na jej definiciu. Tak si teda na mieste definicie napisem
komentar, ktory je dostatocny na pochopenie zmyslu tej premennej.

2) Povedzme davno pod DOS-om som si deklaracie globalnych premennych
("exetrn-y") drzal v jednom h-cku aj s patricnymi komentarmi, takze som
vedel, kde hladat popis.

3) Sukromne si bastlim aj v asm, su to povacsinou programy, kde si
vystacim s jednym zdrojakom, takze to opat riesim komentarom a
vyhladanim definicie premennej - jej mena od zaciatku zdrojaku. Ako
editor pouzivam to, co vie syntax higlight s vlastnymi alebo
stiahnutelnymi subormi klucovych slov (PSpad, davnejsie UEdit, apod)

miro