[OT] Software na modelovani proudeni vzduchu (plynu)

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pondělí Březen 13 13:50:33 CET 2006

Zdravim,

> Muzete někdo poporucit software na modelovani proudeni vzduchu "armaturami",
>
> nepotrebuji nic světoborného jen něco v cem by slo definovat nějaký profil
> kanálu a
>
> dodázalo to nakreslit grafy tlakových ztát při proudění vzduchu tímto
> kanálem,
>
> Pokud by k tomu existovali slušné knihovny prumyslově vyráběných
> vzduchotechnických armatur nebudu se zlobit.
>
> Pokud by to dokázalo pracovat i s teplotou vzduchu a jeho ochlazováním o
> okolní plochy a umělo i modelovat proudění v místnosti  budu více něž
> spokojen.

ja myslim, ze (az na ty knihovny prumyslove vyrabenych prvku) by Vam
vyhovela vetsina programu na vypocet konecnych prvku (FEM). Bohuzel,
vetsina jich je komercnich. Ja videl pouze FEMLAB, ale nikdy jsem v
nem nic vetsiho nedelal.

Pekny den, Marek P.