OT: Neco z moji CNC zahradky :-)

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Pondělí Březen 13 13:06:30 CET 2006

> Na lonskem hobby nabizela firma Klimes
> http://www.zamecnictviklimes.vyrobce.cz
> trapezove zavitove tyce, napr  12x3x1000mm za 135Kc , matice 12x3 za 40Kc
> (vse bez DPH).

Ty ceny jsou opravdu pekne, epoxid mu tedy rozmluvim, tohle bude podstatne
kvalitnejsi.

>Ozubene remeny se bezne pouzivaji i na profi strojich, rozhodne neni dobre
>pripojit motor natvrdo. Bud remen nebo pruzna spojka. Eliminuji montazni
>nepresnosti a tlumi razy motoru.

Je mi jasne ze natvrdo to nejde. Prave ze jsem remeny videl i v profi vecech
ale nekdo rika ze to nema presnost. IMHO to s presnosti nebude o moc horsi
nez pruzna spojka. Navic je moznost ruznych prevodu. Zvolim tedy remeny.

Dekuji vsem za odpovedi.

S pozdravem,
Ales Chlubny