pre zaujimavost :-)

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Březen 12 22:28:10 CET 2006

takito jedinci sa vzdy najdu, tiez som mal na strednej spoluziaka, ktory
mal cely cas same jednotky, vzdy bol vsetko nabiflovany a na maturitach
dostal brutalne jednoduchu uplne zakladnu otazku. Uplna blbost. Nevedel
ani ceknut, bol rad ze odtial vysiel s dvojkou zo sucitu, keby nevedeli
ze mal same jednotky cele 4 roky tak prepadne.
Toto neriesit, su ludia co sa vedia nabiflovat, su ludia ktori si
nevedia zapamatat telefonny zoznam, ale veciam rozumeju...