OT: Neco z moji CNC zahradky :-)

RVsoft rvicek@quick.cz
Neděle Březen 12 19:56:23 CET 2006

Je to koupeno od teto firmy

http://www.bow.cz/index.php?lang=&pid=30&action=detail&main=30&objcislo=3338116&vyr=4&kat=1

a byl k ni v akci jeste stolni sverak (je videt na obrazku), ktery sam o
sobe by stal 4.5kKc. Ted uz ho k ni nedavaji.

Nicmene prodejcem byl zde v CB f.Stavounion (objekt Pozemnich staveb).
Ale mozna bude nejjednodussi si to nechat privezt rovnou od Bow. Viz
poznamka nize.

Nicmene to je ta masina, kvuli kter ejsme se tu ptal na ten uhorelej
uhlik. Kupovali jsem to cca rijnu lonskeho roku a ted na konci unora byl
uhlik v haji. Nakonec to skoncilo vymenou motoru - puvodne se mely menit
jen uhliky, ale poslali z Bow jine tak jsem se nakrk a poslal celej
motor na vymenu. Firma jednala velmi ochotne a rychle co se tyka
reklamace - dily tady byly vzdy do tri dnu.
To se neda rict o mistnim prekupnikovi - puvodne to mel vyridit cele on,
ale kdyz jsme si overoval na firme jak to vypada o nicem po tydnu
nevedeli. Takze k nemu nechodte a jednejte primo s nima.

Novej motor je asi OK nejiskri a neprasi se z uhliku.

Kvalita masiny - ma to svoje mouchy a i nektere dosti hrube vady, ale
rozhodne to je nadprumer z bezne prodavane produkce po ryznych
marketech. Recenze by byla na dosti dlouhe povidani. :-)

RadekCX