Kde sehnat antistatické tyče

Petr karlovarak@tiscali.cz
Neděle Březen 12 09:42:47 CET 2006

Zdravím elektronickou veřejnost a prosím o radu, kde by šlo sehnat cca 50
kusů antistatických tyčí na integrované obvody DIL-40 s roztečí řad vývodů
15,24mm - typickým příkladem jsou procesory 8051 nebo AT89C51. Zkoušel jsem
oslovit několik prodejců součástek v ČR a všichni je "prý" používají na
distribuci, nikde je nevyhazují jako odpad - tohle mě nejvíc pobavilo u GM,
které je proslulé svým zasíláním MOSů v igelitových sáčcích :-)

Není zde třeba někdo z nějaké firmy, kde se tyhle obvody osazují do desek a
tyče tam vyhazují, kdo by byl ochoten mi je zaslat? Náklady s tím vzniklé
samozřejmě hradím. Díky, Petr.