Re: RE: OT? Autoalarm Legendford? Nebo nějaký jiný?

LuKas Hradlo@atlas.cz
Sobota Březen 11 18:30:31 CET 2006

Jojo, to máte určitě pravdu - nejlepší je samodomo řešení.

Jako asi hodně lidí tady bych si rád "zabastlil" spoustu věcí - mezi nimi i ten alarm, jenže čas neni :-/ Navíc alarm neni nic jednoduchýho, pokud jde o odladění, mechanickou konstrukci a instalaci (zvlášť pokud člověk nechce obyč věc, ale aby to mělo DO, GSM, GPS, ... ).

Takže holt volim něco hotovýho - pokud bych to stavěl sám, tak by to bylo určitě super, ale pravděpodobně by to časově vyšlo až do příštího auta ;-/

Počítám, že sám si dobastlim max nějaký imobilizační nesmysl (právě asi s tim iButtonem), abych měl dvě nezávislé úrovně zabezpečení.

LuKas

zena.atlas.cz - co ženy zajímá