OT: thunderbird

lubos melichar lubos.melichar@gmail.com
Sobota Březen 11 11:05:04 CET 2006

zdravim
nechci tady s tim moc otravocat, protoze je to OT
ale nejak sem to nepochopil...mam hlavni slozku "moje mejly", v ni 3
ucty pro 3 mejly..kdyz mi prijde novy mejl z kterehokoli uctu zobrazi se
mi nazev hlavni slozky tedy "moje mejly"

dalsi hlavni slozku se mi zalozit nedari...

zpravy stahuji jako obyc. emaily a tridim filtrem do spesl slozky...

diky za radu.