OT: rychlost (bylo: Re: Laserovy radar pro mereni rychlosti)

Vymětal Tomáš vymetalt@gmail.com
Pátek Březen 10 18:36:11 CET 2006

> pokud nekdo jede v obci 150, nepochybne tim ohrozuje svoje okoli. To,
> ze je tam povolena 50, je bic na takove ridice. Ve chvili, kdy tam
> bude neomezena rychlost, soudce muze jen pokrcit rameny a rict "v dane
> situaci nemohl nehode zabranit, predpisy neporusil, nevinen". Chapete
> ten rozdil?
>
> P.K.

(Zkuste dát bokem zákony a vemte do rukou mozek či rozum nebo jak se
tomu říká.) Ano, nyní .. faktem je, že (jak již psal dfens), rychlostní
limity jsou stejné prakticky po desetiletí, přičemž tréning řidičů a
především technika se posouvá kupředu (alespoň u některých) ... Osobně
jsem pro těžké postihování nedodržování onoho "rychlost taková, abych
byl schopen zastavit na vzdálenost jakou vidím", potažmo stačí v autě
přemýšlet. Když nevidím - zajíždím do zatáčky, případně jedu kolem
stojícího autobusu, končící budovy, atd., intuitivně přibrzdím a nechám
nohu na brzdě, prostě pro jistotu. Skutečně buzerace (i sedumdesátkou)
na rovné tříkilometrové čtyřproudové silnici (připomínající přistávací
dráhu) vedoucí skrze neobydlenou zónu, navíc z obou strn s dobrým
výhledem, mi přijde ... divná. Pro zajímavost bych legislativu doplnil o
povinné obroční skládání zkoušek autoškoly a jízdu bez papírů za dva
roky na tvrdo. Jen pro doplnění, co letošní zima zvládla udělat se
silnicemi v mém okolí se opravdu nestíhám divit .. uznávám, že zákon
obsahuje to "přizpůsobit rychlost jízdy stavu vozovky", nicméně,
vztahuje se to i na situaci, kdy se vozovka proměnila .. ééé .. prostě
zmizela ? Jestli to tak půjde dál, na jaře si koupím koně a na zimu
sněžnej skůtr...

Imho bych doporučoval tento thread pomalu zastavit, než se adminovi
samovolně začne nabíjet pistole v kapse.

T.V.