Laserovy radar pro mereni rychlosti

Pavel Glajc pavel.glajc@del.cz
Pátek Březen 10 14:06:49 CET 2006

A neni lepší postavit vedle silnice fotografickej stativ na něj krabici od kostkovýho cukru, oblíct si zelenou reflexní vestu, na hlavu brigadýrku do ruky síbíčko a budete koukat, jak budou všichni brzdit. I ti co antiradar nemají.

     Pavel Glajc   ( pavel.glajc@del.cz )
     DEL a.s.   ( http://www.del.cz )
     Strojirenska 38,    591 01  Zdar nad Sazavou