Laserovy radar pro mereni rychlosti

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pátek Březen 10 10:47:39 CET 2006

Jaký modulační kmitočet a střídu má subj. používaný PČR,
resp. jaké parametry musí splnit, aby na to reagoval antiradar?

Někdy cca začátkem 90. let, když se tu začaly ve větším množství
objevovat antiradary, jsme s kamarády zkoušeli udělat "falešný radar".
Po jeho umístění u silnice některá vozidla v jisté vzdálenosti velmi
usilovně brzdila:-)

Nedávno mě napadlo, že bych to zase zopakoval, jenže vyrobit
dnes používaných 34 GHz není až taková legrace, ale antiradary
reagují i na laserový radar, což mi přijde poněkud snáze vyrobitelné.

PH