[OT] baterie do NB

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Pátek Březen 10 08:12:46 CET 2006

Takze nikdo nereagoval, ale uz jsem zjistil sam - konec je velmi rychly, ted
uz cca 10 minut :-(
Uz mam objednanou novou, myslel jsem ze to bude drazsi (sehnal jsem za
2400+DPH) tak zas bude (snad) 2 roky klid.

Rad bych se zeptal, jak tu novou nejlip "zabehnout"
- prvni cykly vybijet castecne (20-30%), nebo nadoraz?
- nabijet radsi velkym nebo malym proudem (vypnuty/zapnuty NB)?
Nazory jsem cetl ruzne, tady by mozna nekdo mohl objasnit proc tak ci onak
:-)

-----Original Message-----
From: Jaroslav Buchta [mailto:buchta@compelson.cz]
Sent: Friday, March 03, 2006 7:54 AM
To: HW-news
Subject: [OT] baterie do NB

Zdravim, ted to zacalo jit z kopce s LiOn v mym NB (ACER TM 291), 2 roky
stary
Uz vydrzi tak 40-50min, u noveho 4h a jeste minuly rok spolehlive 2h
- jaky se da ocekavat trend? Totalni mrtvola za mesic, nebo treba 30min. za
1/2 roku
- asi to bude hlavne vnitrnim odporem, ze, kdyz pripojim nabijeni, tak se za
kratkou dobu indikuje 60% nabiti
- vyplati se repase? Nova se da sehnat kolem 3000 Kc
jinak denne byla vyuzivana tak na 50% stav vybiti (ted uplny), tzn pres 600
polocyklu, to uz asi ma narok mit to za sebou, co....