Kde koupit flash MBM29LV800BA ?

Jan Galuszka konference@ei.cz
Čtvrtek Březen 9 18:49:51 CET 2006

Mozna kecnu blbost, ale neco takoveho jde udelat ve forme inzeratu v
nejakem bazaru.

Klidne nabidnu prostor v bazaru EI na WWW.ELEKTRONIKA.CZ

Takze kdokoli ma nejake soucastky pochazejici z nize popsaneho zpusobu
ziskani, muze jej zdarma inzerovat a pokud nekdo ji bude shanet, tak
pomoci Hledani ji muze najit.
Prodej si uz mezi sebou prodavajici a kupujici domluvi. Ja pouze
poskytnu prostor, inzeratkum nastavim dlouhou dobu platnosti ... napr. 3
roky. A je na prodavajicim, aby dal znat, kdy nabidka pozbyde platnost.

Optimalni je - jeden typ, jeden inzerat. Klidne prilozte odkaz na pdf,

... a k poznamce ZDARMA ... ono to je zdarma pro ctenare a zadavatele
... ale do budoucna provoz musi zaplatit nejaky korporatni inzerent

S pozdravem
    ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

 WWW.ELEKTRONIKA.CZ