OT: Podlimitni mnozstvi?

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Čtvrtek Březen 9 18:00:27 CET 2006

To urcite souhlasim, ale takhle jsem se s tim jeste nesetkal, vzdycky
spise napisou ze cena za kus je vic nez dvojnasobna nez pro kus pri
mnozstvi napr. 100ks, ale takhle primo napsat penalu je trosku zvlastni,
spis me to zarazi.
Jinak mi nabidli 4Mb za 9USD, to by bylo fajn, ale tech 25USD k tomu to
kazi.

Tosa