OT: vysílač pro indukční smyčku

Čtvrtek Březen 9 16:59:26 CET 2006

Hezké odpoledne,

    Přijímač nepotřebuji, ten je hotový a fungující. Já potřebuju jen
vysílač a to je právě to co hledám. Nevím totiž určitě jestli jsou
přijímače jen cívka + zesilovač + to další co je ve sluchadle  a nebo
jestli je tam nacpané i něco jiného, jako demodulátor.

    Pokud by opravdu stačilo jen zapojit smyčku místo reproduktoru, bylo
by to hrozně fajn. Jenže zrovna k žádnému sluchadlo nemám přístup,
bohužel (nebo Bohu dík).

    A nevadí zesilovači budit velikou cívku která bude fungovat i jako
anténa a bude na výstup zesilovače přivádět všechno možné od rušení
zářivek až po vysílače mobilních telefonů ? Možná se ptám na banality,
ale jak jsem už psala, zesilovač jsem stavěla naposledy na střední škole
a ještě to nebylo to pravé ořechové.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz