Re: Elektronický klíč se snadnou možností destrukce ?

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Březen 9 15:48:23 CET 2006

9.3.2006, 15:23:38

Ac se mi to zda absurdni, pripoustim ze je mozne ze pokud nejakemu
borci s vybavenim dam treba CMOS 4011 ze bude schopen nejak urcit v
jakem stavu ty hradla byly posledniho pul roku.
Povazuji vsak za vyloucene aby totez zjistil i po te kdy chip bude na
nekoli sec. vystaven teplote nekoli tisic st. , tedy defakto pretavem v
cosi nedefinovatelneho.
No ale mozna se pletu. Jakysi sovetsky clovek jmenem Meresjev dokazal
nemozne uz pred 65 lety. Je jasne ze soucastny amik musi byt alespon
6 krat lepsi.
Treba takovy neutrinovy otisk stavu tesne pred zapalenim v okolni
pude, snimany mikrovlnym digitalnim ultrafialovym laserem....
S tim uz se da prece seriozne pracovat. :))

> Podobne u toho Mg, o tom viem malo, ale urcite by som sa opytal, aka je
> zaruka, ze sa to naozaj zapali a ze sa to udrzi pohromade kym to
> nedohori (takze napr. si ten pasik neprepali cestu von z krabice a
> nevypadne v akejkolvek polohe). Ten, co sa tym zaobera, mi na tieto
> otazky jakozto trivialne odpovie z fleku, cim ma presvedci, ze to nie je
> "clovek z fachu" ale ze vie co robi.

Ja mel dojem ze tady melo jit o vyvoj toho b**** a ne o zakoupeni v
trafice na rohu i s prislusnym certifikatem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz