uz [OT]: alternativa RS232

Servis servis@centron.sk
Čtvrtek Březen 9 14:47:05 CET 2006

Vymyslia,urcite vymyslia. Napriklad Sony ma u kazdej novej profi kamery iny napajaci konektor. Samozrejme uplne odlisny od akehokolvek napajacieho konektora ineho vyrobcu. Tak isto sevisny konektor s dolezitymi signalmi je u kazdeho zariadenia iny.Kolegovia maju nazor,ze Sony vlastni rozsiahle oddelenie na navrhy novych konektorov.

To je zrejme nahravka na flame. Nicmene napriklad Sony ma svoje memory
sticky a ze by to byla takova vyhra, to si nemyslim - konkurence
(vcetne Panasonicu) pouziva vetsinou SD karty, nebo compact flashe a
jsou diky tomu mnohem rozsirenejsi. Takze ono mit svoje vlastni reseni
nemusi byt vzdycky plus. Clovek si koupi fotak radsi na SD karty prave
proto, ze kdyz si v budoucnu bude chtit koupit novej, bude rad, ze v
nem bude fungovat stara karta. A nechce bejt vazanej znackou, kterazto
muze mit omezeny vyber. A i Sonacky fotaky pouzivaj standartni
mini-usb konektory stejne jako napr. Canon a dalsi.

Kdyz uz bylo vymysleno SATA coby nahrada IDE, s konektorem, ktery ma
vlastnosti jako FW nebo USB (maly, jednoduchy, malo pinu, hot-plug),
tak nevim, proc by meli zasejc vymejslet neco novyho.

P.K.