alternativa RS232

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Březen 9 13:20:17 CET 2006

> Upresnim: Tak jako lze odchytit v PC zmenu stavu na signalech DSR, RTS, RI,
> RLSD tak bych potreboval jeste o neco vice techto signalu. Staci mi v PC
> nejakou fci zjistit ze na pinu 1-x doslo ke zmene logicke urovne.

Toto vse je mozne ale jak rychle resp. jak caste jsou ty zmeny? Quida
maji vstupy pro snimani tlacitek, spinacu apod. proto jsou vybaveny
programovym osetrenim zakmitu a aby byla uroven na vstupu prohlasena za
platnou musi trvat alespon 20ms. Toto je samozrejme v urcitem rozmezi
mozno upravit podle Vasich pozadavku. Lze take zapnout rezim, kdy Quido
bude kazdou zmenu vstupu automaticky hlasit.

Pavel

P.S. Mozna bychom mohli byt narceni z komerce, proto pokud mate zajem a
dalsi dotazy uz mi je radeji piste soukrome.