Elektronický klíč se snadnou možností destrukce ?

Jirka hwko@centrum.cz
Čtvrtek Březen 9 11:42:02 CET 2006

Tomáš Hamouz napsal(a):

> Nebojte, všiml. Ale nic to nemění na faktu že potenciální zájemce o
> data s uvedeným rozpočtem si pravděpodobně zváží která cesta k datům
> bude nejlevnější a nejsnazší (nemusí být oboje totožné). A s dost
> velkou pravděpodobností ten token s hromádkou Mg nebude vůbec
> potřebovat.

To je samozrejme pravda a dostavame se tim k ucelnosti cele veci -
kterou jsem zpochybnil uz ve sve prvni odpovedi. Nicmene jsem popsal jen
technicke reseni...

No a pokud by data byla _jen_ na klicence a ta by nebyla pouze klicem,
ale jedinym zdrojem dat.... Ale dost spekulaci, fakt to neni neco, kudy
bych se ubiral ja sam.

--
Jirka