Re: Elektronický klíč se snadnou možností destrukce ?

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Čtvrtek Březen 9 11:26:21 CET 2006

J> Asi jste si nevsiml meho prispevku o Mg... Neni mi znam zpusob, jak z
J> popela po jeho horeni zjistit stav v nem obsazene EEPROM.

Nebojte, všiml. Ale nic to nemění na faktu že potenciální zájemce o
data s uvedeným rozpočtem si pravděpodobně zváží která cesta k datům
bude nejlevnější a nejsnazší (nemusí být oboje totožné). A s dost
velkou pravděpodobností ten token s hromádkou Mg nebude vůbec
potřebovat.

Tomáš