RE: Elektronický klíč se snadnou možností destrukce ?

Igor Sedlák Aigor@seznam.cz
Čtvrtek Březen 9 10:45:10 CET 2006

O možnostech obnovy rozlámaného CD bych si troufal diskutovat. Část dat se stratí přímo v lomu, část bude deformovaná v jeho okolí. Nadvakrát zlomeno = množství dalších úlomků. Samozřejmě se nebavíme o 1024bitovém klíči (ukládat finální klíč na médium vidím jako čirý nesmysl), klíč na CD může být klidně 100MB. Netuším jaké jsou možnosti vypalovacích SW, ale i ty kontrolní součty by se daly určitě také ořezat.
A schovávat klíč - proč ??? V původní otázce se tohle neřeší, dokonce se mluví o varintách USB Flash nebo paměťové karty, tam je situace úplně stejná. Vycházejte prosím z původního zadání.
Ale zpět k možnému útoku hrubou silou, i s vyzkoušením cca 400 ztracených bitů mi vychází slušných 2^400 kombinací. K tomu je nutné samozřejmě znát použitý algoritmus získání vlastního klíče a šifry, i když to nemusí takový problém.

Aigor