Re: Elektronický klíč se snadnou možností destrukce ?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Březen 9 10:33:36 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 9.3.2006:

> Tak na tohle jsou USB tokeny, viz treba www.askon.cz, pan Zahradnik
> vam taky da o dost presnejsi informace. Tokeny obsahuji
> kryptograficky procesor a klic nikdy nevydaji, samotne uziti klice
> je jeste chraneno PINem. S tou destrukci je to trochu
> problematictejsi, muzete kdykoliv klic na tokenu smazat a v tu
> chvili se k datum uz nikdo ndostane, ale potrebujete k tomu pocitac
> a prislusnou utilitu, nevim jestli to staci nebo jestli je potreba,
> aby se dal klic znicit nejak bez dalsich prostredku (tedy mam token
> v kapse, a ted behem sekundy ho chci deaktivovat).

Ja myslim, ze neni zadny duvod k destrukci tokenu, protoze z nej nelze
data ziskat. Pri ztrate nebo ukradeni dojde k destrukci dat
automaticky pri opakovanem zadani spatneho hesla.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz