Obchodni styk se slovenskem

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Březen 9 09:47:24 CET 2006

Obcas si nieco z Ciech objednam (aj teraz plosak k MiniLA). Peniaze
posielam cez znamych slovakov, ktori pracuju v CZ a maju ucet v
niektorej ceskej banke. Znamemu dam slovenske peniaze na Slovensku a on
prevedie ceske peniaze v Cechach. S predavajucim vopred sa dohodnem, ze
"moje" peniaze mu pridu z mena niekoho ineho. Lacnejsi sposob
neexistuje, len ma hacik, ze dotycny slovak musi mat spravneho znameho
:-(
Medzinarodny bankovy prevod je fakt drahy...

miro