Elektronický klíč se snadnou možností destrukce ?

j.prachar j.prachar@i.cz
Čtvrtek Březen 9 07:58:05 CET 2006

Pokud klic neobalite necim jako je C4+rozbuska, nebo po prolomeni nejake
ampule nesezere klicovy chip nejka odpovidajici kyselina, tak je to vase
zadani asi nerealne. Ale pak nevim jestli ten klic nekdo bude chtit
nekdo nosit na krku :-)
Mimochodem, kdyz bude nekdo ty data opravdu chtit a bude mit
odpovidajici rozpocet, tak si najde cestu.
Nezapominejte na lidsky faktor ;-)
JP