Paypal a eBay

Tomasek Ludek Alex ludek.tomasek@siemens.com
Středa Březen 8 16:45:12 CET 2006

Jsou provazane a staci se registrovat jednou.

Co se tyce plateb virtualni kartou to presne nevim, platim normalni mastercard od ebanky. Pres pay pal se da z ceskych uctu jen platit. Pay pal zatim neakceptuje prijem plateb. Vim ze to neni vas pripad ale treba to nekoho zaujme:)

Ja vetsinou platim na ebay normalnim platebnim prevodem prima na ucet prodavajiciho. Paypal jsem zatim k temto ucelum nepouzil. Provedl jsem takto mnoho desitek transakci a i kdyz jsem vetsinou posilal penize predem nestalo se mi ze by mi nekdo neposlal zbozi. Jen jednou jsem mel namale ale to mi primo z ebay oznamili ze dany uzivatel je nesolventni jeste predtim nez jsem provedl platbu. Klobouk dolu pred funkcnosti tohoto systemu

L.A.T

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Krafcik
Sent: Wednesday, March 08, 2006 4:36 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Paypal a eBay

Dobrý den,

chtěl bych se zeptat uživatelů eBay: Jsou eBay.com, eBay.de, eBay.fr,
atd nějak provázané a stačí jeden účet, nebo je třeba se registrovat
všude znovu?

A ještě jedna otázka: Funguje v Česku Paypal s internetovou virtuální
kartou od eBanky? Stačí platby, přijímat peníze nebudu.

Děkuji i za stručné odpovědi

Pavel Krafčík