Jaky drat pouzivate na bastl-deskach ?

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Středa Březen 8 13:43:50 CET 2006

> Nemusite. Pred casem jsem o tom cetl nejake pojednani - link tusim
> prosel touto konferenci - a z nej vyplynulo ze do teplot cca 200stC
> je teflon relativne bezpecny (zabiji jenom andulky) a to je pri peceni
> a smazeni asi maximalni teplota ktere dosahujete. Opravdu
> nebezpecne to
> zacne byt pri vyssich teplotach, cim vyssi tim vetsi svinstvo
> to uvolnuje
> okolo 450stC hotovy zabijak.
>
> Vyslo mi z toho ze kdyz nechate prazdnou teflonku na zapnutem varici
> a usnete, ze se uz taky nemusite probudit...

No moc o tom nevim, ale myslim si, ze kdyby to bylo tak nebezpecne, jiste by
na to dost lidi dojelo, a kazdopadne by o tom kolovalo mnoho historek o
vyhranych americkych soudech ala proflakla historka "kocka ohrivana v
mikrovlnce" atd.
Kdyz date panev na kamna a rozpalite horni plat do ruda, nepochybne bude mit
vic jak 450°C.

Jakub Serych